Kapcsolat

Nekünk,macskásoknak!Ezt a blogot a macska gazdiknak hoztam létre! Írj nekünk : macskaneveles@gmail.com címen! Jó macskanevelést :)

Kedves olvasóim!

2011.01.30. 16:32 | macska-neveles | Szólj hozzá!

Címkék: macska tapasztalat perzsa macska perzsa macska nevelés

 A 3 hónapnyi géptelenség miatt nem birtam semmi új cikket írni!De visszatértem.Vásároltam kettő 4 hetes perzsa macskát,és meg is lett a tapasztalatom róluk!

1.Először is nagyon figyeljünk hogy minden nap,vagy ha az idő nem engedi minden másnap fésüljük ki őket!Ha 3 napig nem fésüljük őket,elkezd a szőrük hullani,vagy amikor az ölünkbe vesszük a nadrágunkra,vagy a felsőre a macskaszőr ráhullik!Kifilcesedik ha kb. 1 hétig nem fésüljük!

2.A kaparófát vegyünk a cicának!A cica helye(ágya) mellett legyen,vagy ott ahol a legtöbbet tölti idejét.Nekem a bőr fotelem látta kárát.Én úgy vettem a 2 új macskának házat,hogy amikor megérkeztek hozzánk már kész hely fogatta.Ha lehet a kaparófát és az ágyat egybe vegyük,egyszerre szokja meg a macska mind a kettőt,tapasztalatból mondom!

3.Az étkezésre is nagyon kell ügyelni,hiszen a perzsa macskának árt a változatosság!De hogyha néha egy-egy falatot kap mondjuk kolbászból baja nem lesz.Rendszeresség sem árt!Ajánlott reggel,délben,és este.És a macska rászokik,kiegyensúlyozotabb lesz!

4.A perzsa macska nagyon okos.Szóval figyeljünk oda mindenre!Ha rosszat tesz ne féljük megütni,sőt sokszor erőset is érdemes külömben máskor is csinálja azt a bizonyos rosztettet.Az elkényesztetett perzsa macskák (A perzsa macskák 95%-a elkényesztetett)Sokszor tudják hogy rosszat cselekednek,de ha rájuk nézünk azonnal elszaladnak!Szóvel eridjünk utánuk és neveljük meg!

5.Ne hagyjuk az ennivalót az asztalon,mert meg dézsmálják!

Ennyi lenne,ha tapasztalnék valamit ami úgy érzem hogy segíteni birnák vele,azonnal írom is le!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macska-neveles.blog.hu/api/trackback/id/tr762625551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása